Leveringsmuligheder
PRISER OG LEVERING
Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter.
Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling.
Der vil altid være gratis fragt på ordrer over 499 kr. På ordrer under 499 kr. vil der blive pålagt 50 kr. i fragt og håndtering.
Alle ordre sendes med GLS til nærmeste pakkeshop. Du modtager i forbindelse afsendelse af din varer en track and trace kode.
Valuta
Priserne på Hjemmesiden vises i den valuta der gælder for dit land. Benyt venligst funktionen lande-vælger i toppen af Hjemmesiden, hvis du ønsker at ændre dit valg af land. Din leveringsadresse afgør hvilken valuta du bliver debiteret for.
Bemærk venligst, at ændringen af land hvortil leveringen skal ske, kan have indflydelse på pris og leveringsomkostninger.
Du kan betale i en de følgende valutaer:
Danske kroner(DKK)
Levering
Vi sender til:
Denmark
Leveringsbetingelser
Medmindre andet er angivet på den enkelte vare, er der normalt 1-3 dages leveringstid, med GLS .
Vi sender med GLS her kan du vælge om du ønsker pakken sendt:
Til Pakkeshop: Vi vælger den pakkeshop tættest på dig, med mindre du ønsker en anden. Vær dog opmærksom på, at hvis pakkeshoppen er fyldt, så vælger GLS selv en anden pakkeshop. Pakken ligger i pakkeshop i 10 dage. Afhentes den ikke inden de 10 dage kommer den tilbage til os, og du opkræves returgebyret på 60 kr.
Til erhverv: Du kan sagtens få sendt til din arbejdsplads. Så skriver du bare din arbejdsplads adresse i stedet for din egen.
Afhente dem på firmaadressen i Varde - du får besked når din ordre er klar til afhentning.
Som udgangspunkt pakker vi så snart ordren modtages og du skal derfor afhente den efter aftale. Ønsker du at vi sætter pakken uden for døren, så sender du bare en SMS vedr. dette (Det foregår på eget ansvar).
Bemærk fri fragt når du køber for over 499 kr. Gælder kun til pakkeshop og kun for ordrer til Danmark.
Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ser emballagen ud til at være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler skal du informere os om det, læs mere under "Mangelfulde varer og forkerte varer".
Separate leveringer
Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet. Du vil blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.
Følg din bestilling og se historik
Når en din bestilling afsendes fra dryss, modtager du en mail med trackingnr., så du kan følge din bestilling ved at besøge leveringsfirmaets hjemmeside og og indsætte trackingnr.
Har du ikke modtaget et trackingnr. kan du kontakte Kundeservice, der vil gøre deres bedste for at give dig informationer om status for din bestilling.